圖片、步驟圖及心得請入內瀏覽:




大家好,這幅畫完成於2012年5月16號。 
 
這幅畫是為了在台科大美術社社課作為示範所畫,給學生們示範要怎麼把顏色加於黑白調子的畫上。 
 
我喜歡英雄聯盟中寇格魔這個英雄(我也幾乎只用他),同時我也很喜歡英雄聯盟這款遊戲,因此我就選擇了這些英雄角色作為主題來完成這幅畫。 
 
Greeting everyone! 
This illustration finished at MAY.16 2012. 
 
The original purpose is the tutorial for illustration class in National Taiwan University of Science and Technology. In this class, I show the students how to add colors on the picture which had black and white tones. 
 
I love kog'maw! I also enjoy to play League of Legends, therefore I select those characters to be the theme of illustration.

 


原尺寸圖片請點選上圖瀏覽

因為我想用連續的過程圖能夠幫助學生更容易了解上色的步驟,因此我在畫的時候依序把步驟存了下來。

Because I thought using the series steps of illustrations can help students to understand easily, therefore I saved the pictures when I drew.
arrow
arrow
    全站熱搜

    B.c.N.y. 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()